AMOL®

Amol, produkt złożony, płyn doustny, płyn na skórę. Zawiera 67% v/v etanolu.

Wskazania do stosowania: Produkt przeznaczony jest do tradycyjnego stosowania w wymienionych wskazaniach i jego skuteczność opiera się wyłącznie na długim okresie stosowania i doświadczeniu. Amol stosowany jest tradycyjnie w następujących wskazaniach: zewnętrznie: w celu poprawy złego samopoczucia np. w przebiegu przeziębienia, w bólach głowy, bólach mięśniowych; w celu zmniejszenia dolegliwości po ukąszeniach owadów; wewnętrznie: w dolegliwościach trawiennych (dyspeptycznych) np. wzdęcia i niestrawność.

Podmiot odpowiedzialny: Orifarm Healthcare A/S, Energivej 15,  5260 Odense S, Dania

Zdanie do dodania w przypadku każdego rodzaju reklamy produktu Amol:
Tradycyjny produkt leczniczy roślinny z określonymi wskazaniami wynikającymi wyłącznie z długotrwałego stosowania.

Zgodnie z Rozporządzeniem MZ z dnia 07.07.2022 (ogłoszonym 25.07.2022r.) zmieniającym rozporządzenie w sprawie reklamy produktów leczniczych od dn. 26.01.2023r. zostają wprowadzone  w życie trzy alternatywne wersje ostrzeżenia dotyczące reklamy kierowanej do publicznej wiadomości w postaci wizualnej, audiowizualnej i dźwiękowej:

  1. To jest lek. Dla bezpieczeństwa stosuj go zgodnie z ulotką dołączoną do opakowania. Nie przekraczaj maksymalnej dawki leku. W przypadku wątpliwości skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
  2. To jest lek. Dla bezpieczeństwa stosuj go zgodnie z ulotką dołączoną do opakowania i tylko wtedy, gdy jest to konieczne. W przypadku wątpliwości skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.
  3. To jest lek. Dla bezpieczeństwa stosuj go zgodnie z ulotką dołączoną do opakowania. Zwróć uwagę na przeciwwskazania. W przypadku wątpliwości skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

Wprowadzona zostaje zasada przemienności. Oznacza ona, że każda nowo opracowana reklama dotycząca danego produktu leczniczego będzie emitowana z wykorzystaniem innego ostrzeżenia, niż ostrzeżenie wykorzystane w reklamie opracowanej i emitowanej poprzednio – z uwzględnieniem posługiwania się wszystkimi rodzajami w/w ostrzeżeń.
W związku z rotacyjnością ostrzeżenia wszystkie formy reklamy kierowanej do publicznej wiadomości muszą być zatwierdzane przez producenta danego produktu leczniczego.

W tym celu prosimy o kontakt pod adresem mailowym: agnieszka.syrek@orifarm.com

Prosimy o podanie nazwy produktu, wielkości opakowania, planowanej daty publikacji, tytułu i miejsca publikacji, gdzie będzie zawarta/użyta reklama i przez jaki czas, dane kontaktowe osoby odpowiedzialnej za przygotowanie reklamy.

Przesłanie wiadomości na w/w adres email oznacza  zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Spółkę Orifarm Healthcare w celu realizacji danej reklamy.